Monki! Ta|k

Monki! Ta|k
Logo

About Monki! Ta|k ;;

Vi er to unge studerende på 21 og 23, blogger'rookies kan man vel kalde os !?

Hele blog'universet har længe interesseret os, så nu måtte det simpelthen være slut med at være blogger'virgins, og vi har derfor i sinde at dele vores tilværelse og lidenskaber.



OBS; Dette bliver ikke en 'BigBrotherBlog' eller 'Facebook'opdatering', hvor vi skriver, hvor meget kaffe vi har drukket idag, hvordan vejret er eller andre ligegyldige dagligdags oplevelser og bekymringer...



Derimod vil vi meget gerne dedikere denne blog til den kreative 'artsy' verden;
Vi vil blogge om alt dét, vi synes er spændende, forstået på den måde, at vi blogger om alt dét, der sker i vores tilværelse, set gennem vores 'Modern-Young-Copenhagen-Culture'- briller.



Christian's spots ;;
Moderne kunst i stil med Roy Lichtenstein, Martin Kalhøj, Malte Bonven, Husk Mit Navn (Street art),
Cykler - Fixie / track bikes / Single speed
Mode - Københavnsk gademode,
Design - moderne stilrent design, gerne dansk,
Musik i stil med Lucy Love, JulieMaria, Hannah Schneider, Electro Juice, Mads Langer,
Photo



Nanna's spots ;;
Moderne og abstrakt kunst - Fx Poul Pava, Michael Kvium
Mode - Københavnsk gademode, Urban Boheme, Feminin Vintage,
Design - moderne design (især dansk) mixet med retro og vintage,
Musik - Fx Turboweekend, Veto, Ginger Ninja, The Prodigy, La Roux, Lucy Love, Alicia Keys, Marie Key Band, Sneakers, OneTwo, John Mayer,
Litteratur - Jules Verne, Jan Guillou, Stieg Larsson, Gabriel Garcia Marquez,











søndag den 24. april 2011

Dragkiste...

Denne dragkiste stod på loftet i det hus min mor og far købte, da jeg var i børnehavealderen. Sådan ca. Den havde stået der siden huset blev bygget og de tidligere ejere havde aldrig flyttet på den. Det var min far så den første der valgte at gøre, idet vi skulle bygge hele huset om og have en etage mere på. Der kom ikke til at være noget nyt loft, hvor den kunne stå, så den måtte stå på reposen, dog ikke flyttet langt fra sin oprindelige plads kan man så sige.
Min mor er lidt overtroisk.. lidt meget måske, og mente helt bestemt ikke at kisten skulle ud af huset, derfor fik den lov til at blive. Hun ville dog ikke komme med nogen spooky bemærkning da min far faldt ned fra en stige og brækkede armen tre steder under ombygningen... det kunne jo næppe have noget med kisten at gøre!
Anywho, kisten blev stående i huset og har i al den tid jeg har boet hjemme kun indeholdt sengetøj. Da min mor nu skal til at bygge om igen, synes hun ikke der er plads til kisten mere, men kan ikke få sig selv til at smide den ud. Jeg er nok familiens største klunser så jeg sagde ja tak til at få den med hjem i vores lejlighed, men jeg tør ikke skille mig af med den igen, for hvad nu hvis den bringer uheld når man flytter på den? (: Da vi fik den hjem i lejligheden, gik der kun nogle få dage og så blev vores hun syg, først med en rift på hornhinden og så med en mave/tarm virus oveni, hvilket kostede os en del, da forsikringen selvf. ikke var i orden.. jaja, overtroisk? Ved det snart ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar